پایگاه خبری لرنا

گزارش‌ها و تصاویر استان لرستان

پایگاه خبری لرنا

گزارش‌ها و تصاویر استان لرستان

پایگاه خبری لرنا

آخرین نظرات

۱۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

رودخانه تیره دورود

طبیعت بهاری رودخانه تیره دورود؛ عکسهای بیشتر را در ادامه مطلب ببینید

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۲۶
اسفندیار خدایی

تالاب رزور

تالاب سراب داریاب نزدیک روستاهای چمنار و رزور دورود

تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید

۰ نظر ۲۹ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۴۶
اسفندیار خدایی

راه آهن لرستان تهران خوزستان

منطقه چم چیت بین ایستگاه‌های قارون و بیشه؛ در این نما پل راه آهن، پل فلزی ماشین‌رو، دو تونل چمچیت و قطار مسافربری اهواز به تهران و رودخانه سزار و کوهها و طبیعت منطقه در یک قاب به تصویر کشیده شده است. تصاویر بیشتر را در ادامه همین مطلب ببینید

۰ نظر ۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۴۲
اسفندیار خدایی

http://saeed54.persiangig.com/%D8%A8%D9%8A%D8%B4%D9%87%20%D9%BE%D9%8A%D8%B1%D8%AA%D9%88/5.JPG

 طبیعت زیبای بیشه پیرتو؛ عکسهای سعید بهلولی را در ادامه مطلب ببینید

۰ نظر ۲۱ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۴۶
اسفندیار خدایی

آبشار برنجه لرستان

آبشار برنجه، منطقه زز و ماهرو

۰ نظر ۲۰ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۵۲
اسفندیار خدایی

دبیرستان دهخدا دورود

 

در ادامه همین مطلب عکسهایی از اردوی دانش اموزان دبیرستان دهخدا شهرستان دورود به همراه معلمان در طبیعت منطقه دره اسپر و آبشار ازنادر را مشاهده نمایید

۱ نظر ۲۰ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۴۷
اسفندیار خدایی

گهر زلال و شفاف

شهرداران دورود حدود ده سال است که با تبلیغ دورود به عنوان پایتخت طبیعت ایران گام بزرگی برای توسعه و پیشرفت این دیار برداشته اند. بزرگترین کار فرهنگی شهرداری این است که مردم یک شهر را نسبت به منطقه و دیارشان علاقمند و امیدوار کنند و اگر زمانی مردم یک شهر یا کشور نسبت به منطقه خود بی علاقه و ناامید و بی تفاوت باشند، آن منطقه یا کشور هرگز پیشرفت نخواهند کرد. امروز به همت شهردارانی همچون منوچهر حاجیوند، بهرنگ دالوند، عزت چراغی و منصور خسروی و سایر شهرداران دورود، نگاه مردم دورود و لرستان و بلکه مردم ایران نسبت به دورود تغییر کرده است و جا داراد به ایشان خسته نباشید عرض کنیم. امید که این تبلیغات پایتخت طبیعت ایران همچنان ادامه یابد. نقش محسن منصوری و عکسهای بی بدیل او در کنار عکسهای هنرمندانی همچون عبدالله پیامنی و احمد مصطفی پور در معرفی پایتخت طبیعت ایران بسیار اساسی بوده است. عکسها را در ادامه مطلب ببینید.

۰ نظر ۱۹ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۳۰
اسفندیار خدایی

جیمز فرانسیس هارلی متولد 1885 سیدنی استرالیا عکاس ، فیلم ساز و کاوشگر مشهور،  تعداد 500 عکس او از ایران قدیم (زمان دو جنگ جهانی) توسط کتابخانه ملی استرالیا منتشر شده است. عکسهای او در مورد ایران با نام « آلبوم راه روسیه » شامل تصاویری از شهرهای ایران از جمله خرم آباد و دورود هنگام همراهی سربازان انگلیسی و هندی از لرستان است. در ادامه مطلب

۰ نظر ۱۹ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۴۵
اسفندیار خدایی

قرار گرفتن در فاصله تقریبا مساوی بین سه شهر بزرگ لرستان؛ خرم آباد، بروجرد و دورود که دارای بیشترین جاذبه ­های گردشگری می باشند، از جمله مهمترین مزیت های منطقه ایوشان است.

مسعود ابدالی؛ یکی از راه های جذب و نگهداری گردشگران احداث شهرک­ های گردشگری است که امکانات رفاهی و تفریحی لازم برای اقامت گردشگران را فراهم می­کند تا آن ها بتوانند چند روزی را بدور از هیاهوی شهری با آرامش سپری کنند و در عین حال دسترسی به جاذبه­ های گردشگری با کوتاهترین مسیرها میسر باشد. مثلا در استان اردبیل شهرک گردشگری سرعین و در مشهد شهرک پدیده و در کیش پدیده کیش به خاطر داشتن یکی دو جاذبه گردشگری در جذب میلیون­ها گردشگر موفقیت­های بزرگی کسب کرده ­اند. ضروری است که استان لرستان با وجود ظرفیت­های فراوان طبیعی و تاریخی در راستای معرفی این استعداد ها و رونق صنعت گردشگری قدم بردارد.
۰ نظر ۱۸ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۴۷
اسفندیار خدایی

ایستگاه سپیددشت

شهر سپیددشت

۰ نظر ۱۸ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۳۹
اسفندیار خدایی

رودخانه زز سزار

پارک ساحلی سپیددشت، بین رودخانه های زز و سزار از سرشاخه‌های دز

۰ نظر ۱۸ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۳۶
اسفندیار خدایی

قارون

برای استفاده از طبیعت سرسبز کوهستان قارون لرستان می توانید از جاده آسفالت دورود-قارون-چم چیت و یا با قطار به ایستگاه قارون بیایید.

۱ نظر ۱۸ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۱۱
اسفندیار خدایی
۱ نظر ۱۲ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۵۲
اسفندیار خدایی

دورود


تصویری از شهر دورود پایتخت طبیعت ایران
۰ نظر ۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۳۶
اسفند خدایی

احمد مصطفی پور

تصاویر طبیعت پریزکوه را در ادامه مطلب ببینید

۰ نظر ۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۸
اسفند خدایی

خبرگزاری تسنیم: شهرستان دورود با آب‌وهوای معتدل جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که پایتخت طبیعت ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازدورود، شهرستان دورود با قرار گرفتن در منطقه اشترانکوه و دیگر ارتفاعات برف‌گیر با آب‌وهوای معتدل و کوهستانی و طبیعت بکر، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد به‌طوری‌که پایتخت طبیعت ایران نام‌گرفته است.

قرارگیری در میان ‌دورود پُر آب، این شهرستان را دارای چشم‌اندازهای طبیعی زیبا با آبشارها، چشمه‌سارها، پوشش گیاهی و جنگلی، حیات‌وحش، یخچال‌های دائمی و دریاچه‌های زیبا کرده که یکی از پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری کشور محسوب می‌شود.

۰ نظر ۰۱ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۴۶
اسفندیار خدایی

آبشار چکان

آبشار چکان در منطقه زز و ماهرو الیگودرز

۱ نظر ۰۱ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۸
اسفند خدایی